allting är nytt men ändå desamma

Tjingeling alla trogna bloggen läsare :)
Eller ska jag öppna med att säga godkväll, för de är faktiskt en god kväll.
Sitter vid datorn med nyköpta tända ljus och ägnar mig åt min gamla favorit syssla, msn haha
lyssnar på musik med men den sysslan hänger kvar fortfarande och kommer nog alltid göra <3
Orkar lixom inte sitta vid msn längre, eller datorn överhuvudtaget, har lixom annat för mig

som idag tex, har jag kollat in Lotus nya lägenhet, hur mysig som helst, den va lagom :)
Vi spann loss lite på ikea och påvägen frågade hon mig om jag kunde komma till henne
någon dag och hjälpa henne fixa ordning, blev helt överlycklig, så himla skoj :D 
Tack!

Har förövrigt varit i skolan idag, den började på riktigt i måndags..
mer om de behöver jag väl inte skriva haha
skolan har börjat= no comments
Näe men jag klippte mig igår, har typ inget hår på ena sidan vid örat och har en rödslinga i nacken nu :)
as ballt, fått massa komplimanger :D så känns bra, håller på att vänja mig bara
bild på de kommer snart på min kära bilddagbok  Http://Laiiijna.bilddagboken.se :]

Nu har allvaret satt igång igen, skolan, 3an herregud SISTA ÅRET, STUDENTEN DEN 27 MAJ !! Be there
Praktiken, snart börjar sången och jag håller faktiskt på med en myspace, den är snart in public haha
Jag tar nog i lite om jag säger att körkortet är i fullgång för de är de inte riktigt
måste börja avsätta tider som jag SKA köra p åregelbundet varje vecka typ
och teoriboken får nog bli min bästa vän. Vill ha körkort när jag fyller 18!
på tal om de, fyller år om 113 dagar idag :D :D

Jag känner att jag kan göra lite reklam för min bilddagbok igen, för där är jag mest aktiv
när jag väl sitter vid datan alltså.
http://Laiiijna.bilddagboken.se

Nu tog min fantasi slut, för detta inlägget har ju verkligen sprudlat med energi haha
men ibland är de så bara
ska ändå strax lägga mig, tänkte kladda ner lite tankar om mitt projekt arbete, hade introduktion idag
fick lite inspiration då, men de jag vill göra kommer kosta en del.. Men laijna löser de :)
Ha de bra nu alla <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0