Ingen idé att planera

För de blir ju ändå aldrig som man tänkt sig.
De är egentligen bättre att inte planera sina dagar,kvällar,nätter,morgnar eller dagar efter
för att 9 gånger av 10 blir de ändå aldrig som planerat. Eller hur?
Lika bra att ta dagen som den kommer, de som händer händer, eller nått.

Ligger i min säng just nu iaf, en äkta söndag ska jag nog ha idag, ska nog inte göra ett skit
sen i slutändan kommer jag säkert ha gjort massa saker denna dagen bara för de

Igår vare party :)
Och jag hade med mig min älskade sofia, gud vad jag saknat dig!
Vi började med en trevlig tradiotionell tjejmiddag hos alex, hon var på topp som alltid ;)
Vi åt god kyckling fajitas och drack gott till de med, som alltid spårar de ur efter maten
när de kommer en grym låt som bara alla måste dansa till haha

Vi (jag och sofia) skulle sedan vidare, heeeela vägen till stenungsund för att parta lite där
Men, pga vissa skäl så blev de inte så utan vi drog in till stan med sandra istället, mötte upp några kompisar
och hade planeringsmöte på donken haha
Vi visste inte riktigt vad vi ville, så de blev att vi gick till kungstorget och tog varsin cider medans vi planerade
vi kom dessvärre inte fram till något vettigt utan slutade på donken igen och träffade lite mer folk haha
klockan var nu 2 kanske och eftersom de inte hände nånting blev de segt och vi var trötta..
vi var sociala en stund till sen blev de halv 3 bussen hem, jag sofia och sahra
det var en trevlig hemresa faktiskt, eftersom jag åkte med två av dom bästa <3

Jag började ju inlägget med att jag inte skulle göra nånting, och under tiden jag har skrivit de här har mina
planer redan ändrats..
De är dags att övningsköra, så jag får väl hoppa ur sängen å klä på mig
Jag får iaf gjort nått nyttigt idag :D

Ha de bra alla bloggläsare :*

Kommentarer
Du heter? Povel

Shit, Stenungsund! Så nära du kan komma mig ju ;)

2008-08-25 @ 23:53:10
URL: http://psgveckor.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0