9 dagar i ett .

Herregud, de var 9 dagar sen jag skrev i min kära blogg. dåligt Lina mycket dåligt
jag har fått klagomål lite här och där på att jag inte skrivit
och jag är inte den som är den så jag ska skriva idag!
till allas glädje, eller inte haha
jag har iaf några trogna läsare!  och de värmer! :D
Jag kan ju kanske summera dessa 9 dagar som gått då .. så gott jag kan :)
De har ju säkert hänt en hel del som alla bara måste veta , haha
nä men skämt och sido ..
Jag har hunnit pierca läppen, som jag nämnde i sista inlägget om jag inte minns fel ..
Himla tjusigt , och bli inte ledsna om ni inte får se de på bild nu med en gång
men lugna, den här gången ska den sitta i så bild på den kommer
jag är ju inte direkt emot att ta egopics!
Jag har hunnit att klippa av mig håret ÄNNU mera .. Eller de kanske va förra veckan igen?
Jag har varit på glöggkväll hos Victor, jag drack inte en droppe glögg
(dock många droppar av annat..)
men de var en trevlig kväll. De va trevliga prickar där! :)
Jag har hunnit med att göra "comeback" på scen. Hade sångkonsert i lördags!
julshow med massa julduetter, de var verkligen hur kul som helst
och sköööönt! att vara tillbaka igen! verkligen.
De har hunnit att vara min namnsdag! igår , grattis i efterskott.. Tack så mycket!
så nu äter jag massa choklad, jag och mamma som båda heter anna i andranamn
fick varsin GIGANTISK chokladkaka av pappsen!  Me like :)
Madde har hunnit fylla 18 , grattis till henne!
och Johanna med, vet dock inte om du läser min blogg. du sa att du kanske skulle kika in?
kanske sa hon så BARA för att jag skulle kolla på hennes .. haha
men grattis iaf!
Sofia fyller på lördag , woooooho
och då är det bara en vecka kvar sen kan alla sluta räkna ner för då smäller de!

Nu orkar jag inte summera mera ..
Jag ska nog skriva om dagens händelser ikväll .
nu ska jag sjunga en liten stund tänkte jag, bara för att jag vill! :)
Puss på er

Kommentarer
Du heter? Felicia

Jag vill också pierca mej :( ska göra det snart så snart. Om ja har pengar ^^, och ja vet att du kan skriva här, ta det bara lite tid :D<3

2008-12-10 @ 21:31:16
URL: http://moorrr.blogg.se/
Du heter? Johanna

HAHA du kan ränka mig till en av dina trogna läsare:D och jag ska göra ett fett inlägg till dig på din dag:D håll utkik:8

2008-12-11 @ 16:35:43
URL: http://johannnajos.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0