flitig flicka..

sådär, nu är de kväll, egentligen läggdags eftersom klockan ringer strax efter 6 imon
jag har iofs precis lagt mig i sängen och ska försöka sova
vill ha en bra natt inatt. Sova sådär riktigt gott ni vet!
och inte vara helt förvirrad när man vaknar av de man just drömt ..
en sån natt vill jag ha!

Men efter denna dag borde jag sova gott den har inte varit så hård egentligen
men jag har varit en flitig flicka.
Har varit skolan - såklart :)
Var värdinna de va skönt faktiskt, kände att de behövdes idag
åt thaimat till lunch med två av brudarna i min klass
de var riktigt mumsigt och vi åt tills vi fick ont i magen ..
Åkte buss med Sandra, lika kul som alltid
hur trötta och hungriga vi än är så kan vi inte hålla tyst
jag tänker bara, stackars dom som sitter runt omkring oss på bussen?! haha
Jag har hjälpt mamma att "stöka fram julen" som hon så fint kallar de
de är mys tycker jag . Jag älskar ju julen så!
Sedan har jag fixat med de sista projektbilderna som jag får imon när älskling kommer!
Imon är en bra dag, en dag som jag längtat till och en dag som kommer bli mysig och full med jul

Nu skall jag faktiskt sova så jag får sova några timmar iaf!
Btw så är de första gången jag skriver två ggr på samma dag , de ni ;)
sov nu så gott allihopa
och kom ihåg, imorgon är de bara 9 dagar kvar! haha
<3

Kommentarer
Du heter? Povel

Vilken stjärna du är! :D

2008-12-10 @ 23:23:07
URL: http://psgveckor.blogg.se/
Du heter? Mikael

Jag skulle skriva lite random;) så nu ska jag retas lite:)

Varför skriver du "IMON" ? Det heter imorgon!:D

Hur som helst så syns vi då!

PUSS

2008-12-11 @ 00:38:27
Du heter? Felicia

Va duktig du är :D tihi <3

2008-12-12 @ 17:34:44
URL: http://moorrr.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0