bilddaboken

Kära blogg, go kväll kära blogg!
Nu äntligen är jag klar med hela projekt grejset, de är klart att lämnas in imon
och de känns förjäääääääääävla bra!
Jag har döpt mitt projekt till the L project ..


De har hänt så mycket vill lägga upp massa bilder men bloggen är ingen bilddagbok direkt
MEN eftersom jag har en bilddagbok kan jag ju hänvisa till den
till och med göra en egen länk till den
så för er lite mer okunniga människor är det bara till att trycka på länken ..
http://Laiiijna.bilddagboken.se
vi hade ju egen hårvård igår i skolan
herregud , de finns väl inget bättre?
De är fan terminernas höjdpunkter och herregud vad vi spann loss igår
särskilt johanna haha

FORTSÄTTNING FÖLJER PÅ MIN BILDDAGBOK
http://Laiiijna.bilddagboken.se

Mycket bilder eller hur var det?
Jag har köpt en sån himla snygg klänning
kanske en av dom snyggaste?
Har fått höra att det var en typisk lina klänning och de är väl bra?
Gå in på min bdb och forsätt Johannas spännande utveckling!
Hon skulle nämligen inte bry sig om håret blev lite väl lila eller så
flr ni förstår att " jag är ändå inte sån som bryr mig om sånt"  YEAH RIGHT
dra den om älgen också haha
usch jag är trött, ska sova :)
Julmys i skolan imon, fika paketleken osv
sen handla massa mat med mamma till helgen!  Jag längtar så jag spricker!
Känns som att detta inlägget blev ganska snurrigt?
fick inte sagt så mycket vettigt
jag kanske inte brukar ha så mycket vettigt att komma med? haha
hur som helst, mer reklam för min bilddagbok kunde jag inte göra iaf
den saken är väl säker.
så nu går alla in och kollar!
puss på er

Kommentarer
Du heter? Mikael

Älskling kunde du göra en hyperlänk helt ensam? :)

2008-12-17 @ 23:21:49
Du heter? Mikael

Älskling den klänningen, din nya slinga plus piercing är verkligen du! <333

2008-12-17 @ 23:25:53

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0