BIG QUESTIONMARK

Jag fattar inte vad som egentligen hände med bloggen?
Jag fattar inte vart sommaren tog vägen, va de all sol vi skulle få?
Jag fattar inte att halva sommarlovet redan har gått, och att jag är inne på mitt andra sommarjobb.
Jag fattar heller inte vad som händer med mig själv.
Kan jag aldrig vara frisk eller hel?

Jag ligger i mammas säng just nu med vovven bredvid mig och bläddrar mellan mtv och ztv :]
I vanliga fall hade jag trivts bättre än bäst men de går inte riktigt när jag har ett 12cm djupt hål i ryggen!
Det snurrar i mina tankar ungefär 22/7 faktiskt. Jag vet man ska tänka positivt men hur jävla lätt är de? egentligen?
inte lätt nånstans kan jag säga dig!
Efter att ha lämnat blodprov hos hemtologerna på sahlgrenska i 4månader, utan att dom hittade en anledning kom dom på att jag skulle göra ett benmärgsprov.
Eftersom de provet visar hur mycket som helst och min läkare tyckte att jag skulle göra de tänkte jag att de är lika bra.
Ett benmärgsprov låter ju ganska osklydigt i mina öron, inte fan fattade jag att dom skulle ner 12 cm i min rygg suga ut benmärgsvätska, blod och knacka ut en bit av skelettet?!
de är ganska sjukt om man tänker efter och inte ett dugg konstigt att jag har ont eller haltar som en jävla höna :P

Mina prover är iaf skickade på analys nu, nånstans i världen.
Om 2-3 veckor får vi svaren, kan vara en benmärgs sjukdom eller akut infektion?
wtf, hör hur de låter.?!
Hatar läkare ibland, dom kan inte säga till mig, Anna Lina Petersen att jag KAN ha de eller de för jag tror alltid de värsta.
och jag är så jävla nyfiken så jag kollar upp grejer och då får jag läst och se bilder på grejer som kan hända med mig själv och min kropp! Då känns allt bara ännu värre än vad det redan gör!

Är det okej att säga att jag tycker de är jobbigt att hålla detta för mig själv?
Positiva glada Lina är förtillfället inte så positiv och glad! 
Men jag är inte den som whinar hela tiden, vill inte att folk ska tycka synd om mig ..
fastän de är lite skönt ibland (A) haha men jag har märkt att jag är känslig förtillfället.
Finns de ingen avstäningsknapp?
Jag vill sluta. Vill inte mer.
QUIT




Kommentarer
Du heter? Johanna

Hoppas du mår bättre snart! :]

2008-07-16 @ 16:04:19
URL: http://lalai.blogg.se/
Du heter? Marcus <3

Kommer alltid finnas här för dig, genom allt! Hoppas du mår bättre snart <3

2008-07-16 @ 16:25:24
Du heter? Povel

Fan vad synd det är om dig, Lina! Om jag vore i din sits hade jag varit knäckt till max! :(

2008-07-16 @ 17:22:51
URL: http://psgveckor.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0