back on track

Yes babes jag och min blogg är back on track :)
jag vet inte vad som hände men bloggen, typ, dog?!      de va nått knas med den så kunde inte skriva.
hur som helst jag dog inte, har varit så himla levande dessa två veckor, nästan tre faktiskt
De har änna vart fullt upp, jag har inte haft den där "sitta-vid-datorn-och-inte-göra-nånting-tiden" som jag annars brukade ha varje dag  haha.
man kan säga att jag kanske håller på att skaffa mig ett liv! eller så har jag bara haft saker att göra..
YeYe, sommarlov och hela skiten. Klarat av tvåan ffs, de är inte illa minsann :D

kärleksnumerologi, de blev jag utsatt för igår. Man gör/får en kärleksanalys med hjälp av sitt födelsedatum,och får sen reda på hur bra man passar ihop med den personen, och typ förhållandets karaktär kanske man kan säga.
ska man tro på sånt?  Horoskop överhuvudtaget, stämmer de?
jag läser mitt horoskop såfort ja får chansen, och mesta  dels så stämmer de. Kanske för att när man läser de, kopplar man de till olika saker som är aktuellt i ens liv just då, så att de känns som de stämmer?
För hur fan kan stjärnorna veta att jag har mycket i skolan, just denna veckan, eller att kärlek blommar som aldrig förr?
Jag vet inte om jag tror på de eller inte, men en sak vet jag, och de är att jag kommer fortsätta läsa dom! :D
jag vet en sak till, och de är att jag e sjuuukt trött nu. och svamlar om horoskop kl halv 2 på natten?
vilken normal människa har en diskution med sig själv om horoskop mitt i natten?

Normal eller inte, jag ska sova nu!
Eftersom bloggen är frisk nu, behöver ni inte döav nyfikenhet.
Fastän bloggen låg i koma några veckor, funkade fortfarande tankeverksamheten :)

detta inlägget är bara ett enda stort bevis på att tröttheten har talat, god natt <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0