att komma på...

Hejsan hoppsan :)
jag har insett en sak, och de är att jag ständigt, varje dag omges av i-landsproblem! Vissa mindre jobbiga än andra
Ett i-landsproblem som är aktullet i mina tankar ganska ofta är faktiskt vad jag ska skriva här, i min kära blogg.
meningen är väl att man ska skriva ner sina tankar och funderingar men hade jag gjort de hade mitt första inlägg inte ens varit färdig skrivet vid de här laget :P
men samtidigt vill jag inte skriva de här vanliga typ " hej bloggenläsare,idag har jag vart i skolan, efter de gjorde jag ..."
så himla booooring..
de skulle jag inte komma långt med här i livet. vad jag kanske kan komma långt med är att skriva om hur människor kan ändras så mycket på en kort tid, och att man inte märker själva förvandlingen förrän den är fullbordad?!
Klart folk förändras de fattar jag med, men att bli en helt annan person är väl ändå ganska onödigt.
Jag kan ju medge att jag ändrats själv men jag e fortfarande lika wicked som jag alltid varit, de är mest utseendet som inte är så himla likt längre. men jag har inte blivit en annan person för de.
Jag tycker de är synd faktiskt, men jag antar att thats life.
De kanske helt enkelt är meningen att man ska förändras, växa ifrån varran och tillslut tappa kontakten ..

De finns dock en bra sak med att tappa kontakten med folk, och de är att man blir så förjolat glad när någon berättar hur saknad man är, hur saknad våran tid tillsammans är och att vi måste ses snart!
Sånt sätter ett leende på läpparna :)

Bloggen är ett bra klagoställe har jag kommit på,så himla checkt att lätta på hjärtat här å whina lite, jag gillart ;)
Nästa vecka är änna fullspeckad, jag skall hinna med att åka till hematologen och lämna ett till prov, vara ledig, gå på student,ha hanna sovandes hos mig, skriva ett gammalt religions prov,sätta upp en balfrisyr, få min egna frisyr fixad, gå på bal,gå på silverstein! de är bara dom sakerna jag vet att jag MÅSTE göra i veckan.
Men som alltid fixar jag det med glans, so long <3

http://Laiiijna.bilddagboken.se

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0