och bloggen är skapad!

Yes babes jag föll för grupptrycket och skaffade mig en blogg!
Ibland tänkte jag, vafan ska jag med en blogg till? vem kommer ens lägga sin energi och fritid på att läsa den?
antagligen inte överdrivet många..
Men mitt intressanta liv kan även bli ett schysst tidsfördriv för vissa med mindre intressanta liv :D
så jag gjorde helt enkelt en blogg med ett himla passande namn, dock synd om dom som inte känner mig riktigt, dom kan få klura på de där ett tag, kanske i evigheter.. Men hey, schysst tidsfördiv ändå ;)

Eftersom klockan snart är 3 och ögonen typ går i kors på mig, borde jag sova och jag kommer ju garanterat somna med ett leende på läpparna tack vare bloggen, haha
ett ställe jag kan få ut alla mina krångliga (och mindre krångliga tankar på)
Enjoy, eller skit i de :)
so long / Laijna



Kommentarer
Du heter? Povel

Det där med bloggar är svårt. Iaf för mig. Då menar jag att uppdatera min egen blogg plus vad jag ska skriva (blir så tradigt att bara skriva om fotboll..).
Men kul att du har startat blogg! Tja!

2008-05-03 @ 20:06:25
URL: http://psgveckor.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0