blandat


Jag ska försöka skärpa mig. Men hela kvällen igår höll jag på med Facebook som jag just skaffat mig :)
Himla kul faktiskt, just nu iaf!
Var hos läkaren igår och hade världens längsta samtal .. fick två nya mediciner jag ska prova
för hon vet inte riktigt vad de kan vara .. Om jag säger BLÄÄÄ så vet jag att alla förstår hur jag känner!
Jag trodde allt sånt här var över ..
Som tur var så följde älsklingen med mig till läkaren, tack , igen :)

JAG HAR KLIPPT MIG! igen ..
Så himla bra känns de. De ska dock bli aningen kortare men annars känns allt skit bra!
dock är inte håret stylat på bilden, har haft en mysdag idag . eller en sjukdag?
Mikael roade sig medans jag blev klippt haha
Och sist men inte minst slängde jag med en avskedsbild av mitt hår
Tack för mig, nu ska jag sova!
Skriver nog imorgon. Ska ju skärpa mig som sagt!
Besök gärna min bilddagbok och min facebook :)
Ciao <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0