Just another sunday

Go kväll :)
Egentligen är de sovdags för min del är hur trött som helst
de är konstigt men denna veckan har jag verkligen varit trött på kvällarna!
Satt precis nere och kollade slutet på Mamma Mia som mina kära
päron satt och kollade på. Himla mysig film, fast jag gillar musikalen bättre :)

Dagen har varit så som en söndag brukar vara, mysig och oerhört seeeeg.
men på nått sätt är de lite charmigt för en söndag ska vara precis så.
Men de bästa med denna söndagen var att älsklingen och co har kommit hem från london
och jag fick världens finaste grej av honom
Han kom till mig imorse direkt från flygplatsen och kröp ner i sängen hos mig :)
Det var helt klart uppskattat!
Nu ska jag mysa med lite veckorevyn innan jag somnar
Är egentligen ledig imon men jag har projekt möte och Sandra på mitt schema!

Slänger med nån bild eller två från igår med.
Kolla gärna för och efterbilder på min bilddagbok
http://Laiiijna.bilddagboken.se (lägger upp bilder imorgon)
PussKram och Godnatt på er <3




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0