övningskör till EMA ?!





Har övningskört idag, med mamma, ÄNTLIGEN! :)
De gick bättre än förväntan faktiskt, de är en bit kvar men de gick bra och de känns bra!
huvudsaken är väl att de går framåt?
Efter skolan idag stressade jag till backaplan och gick heela vägen till skopunkten
för att köpa ett par skor som jag föll för imorse när Nadja kom inklampandes i klassrummet.
De var kärlek vid första ögonkastet, tro mig!
men trotts min (enligt mig) stora ansträning, jag hoppade till och med över lunchen
så fanns inte skorna. SLUTSÅLDA!
min värld rasade haha
Men jag gav mig inte och gick såklart in på nätet och älsklingen hjälpte mig
så om några dar är dom mina!  :D

Vi har kollat på EMA i snart två timmar och den drar mot sitt slut
och självklart avslutar pink! så jävla snygg. Grymt att hon vann :)
bäst. ska snart sova, en heldag på salongen imon!
Pusshejs

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0