Stjärna i kanten!


Ser ni denna guldstjärna, en STOOOR guldstjärna!
En guldstjärna var precis de jag och Hanna fick av våran svenska läraren idag! :D
För att vi var dom enda i hela klassen som lämnade in arbetet idag!
vi kände oss så himla stolta och levde på detta hela dagen lång! :)

Efter promenaden idag följde jag med Eva-lena in och var lite social med henne,
daniel och deras mamma.
Jag käkade pepparkaksdeg medans dom åt middag och hade de allmänt mysigt.

Nu pratar jag med älsklingen i telefon om dagens alla händelser
och allting mellan himmle och jord, som vanligt :)

Ska sova tidigt idag, på riktigt alltså, för imorgon är det en tidig dag
men slutar tolv så jag överlever!
Puss på er

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0