sjung om studentens lyckliga dar ..

Inte riktigt än kanske men snart
de är ju helt sjukt. Vi ska prova studenmössor imon?
Den känns ju så himla långt bort. Jag är inte så stor så jag ska ta studenten :$
Men herregud vad kul de ska bli, att ta studenten alltså
prova mössor var tydligen ingen vidare hit fick jag höra idag
när jag entusiastiskt berättade för min kära pojkvän att vi ska prova dom imon!
haha förlåt hjärtat men jag var tvungen att skriva med de
"fattar du inte att jag retas med dig älskling"  haha <3

Alltså på tal om student och långt bort och hela den biten
jag är ju iaf inne på skolans spår så kan lika väl fortsätta lite
Idag skulle Lina plugga. Hade hon tänkt
MEN som vanligt dyker de upp tusen andra mer viktiga och intressanta saker
(enligt lina) som bara måste göras innan
så, nu ligger jag här i min säng, har precis kollat på Greys Anatomy
som för övrigt är väldigt bra, och orkar inte plugga
eftersom de är tidig skola imorgon med mössprovning, projektmöte och hela alltet
så tänkte jag att jag behövde sova. Eller jag känner de
så inget pluggande idag heller
De löser sig i slutändan ändå :)

Jag och Sofia ska shoppa lite smink imon, wiie :D
känner mig ganska taggad inför de faktiskt!
lät kanske lite ytligt men vafan vi är ju frisörer? haha

På fredag ska jag hjälpa till att servera på en 50 års fest
med lilla sandra. inte träffat henne på skit länge, ska bli skoj! :)
Men nu är det läggdags faktiskt. Kommer slockan direkt
ha de bra alla <3

Kommentarer
Du heter? Sofia

ååh min lilla snuttigull , trodde du hade ångrat dig med det :D :D SMINK <333 hhahaha

2008-10-16 @ 00:31:11
URL: http://soufeeyah.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0