trötter

Hejhej :)
De regnar ute, de regnar på mitt fönster ..
Jag är varm och jätte trött, sängen lockar mer än någonsin
och jag har en två timmars sånglektion framför mig som jag inte orkar med direkt
den är dock med Daniel vilket gör de hela mycket bättre! :)
Vi ska ju sjunga en mysig julduett på julkonserten i december

Hela denna gen har varit grå och trist, mamma hade huvudvärk och skyllde på vädret?
kan jag skylla min olust till allting på vädret med?

Fast idag har varit en bra dag faktiskt!
jag var lycklig och stolt på samma gång. Kände mig duktig!
Jag klarade teorigesällprovet!  Slipper jag göra de tillsammans med de praktiska proven!
Heja alla andra som också klarade de. Grymma är vi!
Jag fick även MVG i kursen Hantverksorientering. De var ju inte illa pinkat eller hur?

Har även gjort några julkort till idag och kolla in min bilddagbok ifall ni vill beställa
gör de redan nu så ni hinner få alla korten i tid!
Http://Laiiijna.bilddagboken.se

Nu är det snart dags att åka till sången
Mammsen är snällast och kör oss!
Hörs snart igen
Pusskram

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0