DÄR SATT DEN!

Äntligen äntligen äntligen säger jag bara
Jag fattade hur man gjorde herrvågor, nu kan jag de!!
och min tredje föning fick VG! :D
Ni frisörer fattar precis vad jag dillar om
så himla skönt, nu kanske jag har en chans på gesällen iaf haha
Skämt å sido ..

Jag och vissa av mina kompisar är ganska kassa på att plugga ..
sorligt men sant. De är inte våran grej helt enkelt!
Jag och Hanna sov hos Nadja igår, vi skulle skriva klart "pjäsen"
komma på vårat manus och kanske börja på dom individuella arbetena
de slutade med att vi åt världens godaste tacos, och äpplepaj medans vi kollade på
You don't mess with the Zohan, haha himla bra film förövrigt
eller de var en sån där komedi som är så himla fjantig så den blir bra :D
eller nånting, se den och avgöra själv ;)

Slutade tolv idag, så himla skönt, en sån dag behövs verkligen :)
Jag bestämde mig för att åka direkt hem och läsa lite i min bok
som ska vara utläst om ca 3 veckor. Började idag ..
Sedan har jag lite att skriva i loggboken, Jag skulle rota fram en väska ur garderoben
där jag både får plats med necessären och ett dockhuvud!
Jag hade i tankarna att baka en äpplekaka men de får bli till helgen :)
Och jag hade tänkt åka till Lindex och kolla in deras nya "stickade kollektion"
ska handla lite höstkläder, men de tar jag på lördag med älsklingen :)

Av alla dessa grejer jag så fint planerade idag har jag hunnit med att läsa 30 sidor i boken!
Och rota fram väskan som ligger i garderoben skall jag faktiskt göra när jag skrivit klart.
De har helt enkelt inte varit min dag idag, eller så är jag bara allmänt dålig på att
komma till skott med saker och ting?!
De dyker alltid upp massa annat.
Jag har faktiskt bäddat rent i min säng, nya lakan att sova i ikväll blir mys :)
+ att jag har gått powerwalk med stavarna idag med!
Ska komma igång med de igen, de är ju så himla skönt
så kanske jag kan säga hejdå till några kilon ;)

Födelesedagsmiddag hos farfar på lördag=Världens goaste mat hela dagen lång
Blir en sogt helg denna helgen igen, så kanske min förkylning dör ut för all framtid!
Nu skall jag rota runt i min garderob och lägga mig i tid för en gång skull
inte vart allt för mycket sömn denna veckan ..
Måste vara förberred för en heldag på salongen imon :)
Puss på er allihopa!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0