Happiness

På rosa moln svävar jag och omkring och jag njuter av alla vackra ting
jag tänker aldrig mer komma ner, jag tänker stanna här (8)


Gókväll bloggen :)
Klockan är precis innan läggdags som vanligt och de har varit ännu en bra dag!
nästan för bra faktiskt, helt grymt avslut på dagen i vilket fall som helst :)

Klockan ringde 6:15, trodde jag drömde när den vaknade, fattade ingenting haha
Läste ett sms från Hanna att hon inte kommer till skolan idag, är förkyld, fryser massa
och hela den biten. Jag kollar ut och de är helt dimmigt, känner efter om jag har ont nånstans
eller är lite sjuk jag med, men icke!
inte ens en liten fjuttig förkylning kunde jag hitta på mig själv
Jag går mot min vilja upp och käkar frukost, får se reda på att mamma är ledig !!
Vilket inte gjorde min sega måndagsmorgon bättre direkt
Åkte iaf till skolan, duktig som jag är  haha tyckte inte de var någon big deal
eftersom vi slutade vid 11 (A)

Åt jätte god lunch hemma, fikade med mamma på äpplekakan jag och mikael bakade igår :)
Sedan var det dags att gå till ungdomsmottagningen ..
Inget allvarligt denna gången, Lina är en skötsam flicka
Behövde bara lite mera piller åsådära så de är ordnat nu  :)
Träffade Annelie där och vi höll varran sällskap heeeela vägen från ungdomsmottagningen
till apoteket och hem igen, för de hade vi absolut inte klarat av ensamma!

Terminens/Säsongens första sånglektion idag med!
SPELA IN, får låten imorgon :D
Så himla skönt va de!
jag gör verkligen inget annat än trivs där inne i studion, så himla lycklig efteråt
Känns i hela kroppen!
Ska sjunga julduett med Daniel på konserten i jul med , kul ska de bli <3
Svävade på moln när jag gick upp för min backe förut!  bäst

Nu är det hur som helst läggdags, dels fryser jag och är trött
och dels så är de skolkort imon så jag behöver min skönhetsömn haha
Wish me luck :)
Sovgott <3

Kommentarer
Du heter? Johanna

sv; Ja, det är ju riktigt skoj faktiskt! :D

Haha, jag har inte gjort min design själv, det är en annan tjej som gjort de åt mig.

Hennes blogg står längst upp på min sida. :)

2008-09-09 @ 10:52:52
URL: http://lalai.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0