jag talar ut

Tja bloggen, eller ska jag kanske säga godkväll?
Sitter här och snurvlar och umgås med en av mina nyfunna vänner denna veckan
förtillfället är de vattenflaskan och näsdukarna!
Usch, förkylningen är bara värre men den glädjer iaf några
har fått höra idag: är du i målbrottet eller? HAHA
skit kul, verkligen
Men mamma har köpt ungefär halva hälsokost affären så jag är snart en friskis
och då jävlar, då händer de grejer!   :)

Idag kollade jag klart på Gossip Girl , hela säsong 1
inkl. dom 4 avsnitten som inte visats i sverige än. När börjar de igen förresten?

Idag har jag pratat ut med hm, 4 personer
så himla skönt. Måste vart ett geni som kom på att man skulle göra de ibland
Jag pratade med mikael som alltid <3
Pratade ut med mamma lite vid middagen :)
Åt förövrigt en jätte god middag idag, jag och mammsen alltså,
rostbiff och potatissallad baguette! helt ok!
Sedan pratade jag med sofia lite, men inte helt klart än, tror jag .. haha
Och sen ringde min handledare från praktiken och vi pratade i en hel halvtimme!
vi fick rett ut lite saker och vi eller jag tar nya tag nu på fredag! Känns bra! :)

Jag saknade ju de där med att tala ut med någon, stackars mikael
har fått höra på mig nu två - tre dagar irad. Men nu känns allting bättre!
och tack sofia!

Hoppas de blir en fortsatt trevlig kväll
och att jag överlever en dag i skolan imon
ska ändå träffa min älskling efteråt <3 :)

Puss på er, och puss på denna dagen!


Kommentarer
Du heter? Mikael

naaw det är lugnt du kan prata ut hur mycket du vill <3 längtar till imorgon!

2008-09-17 @ 20:15:20
Du heter? Sofia

inget att tacka för gummsan ,<3

2008-09-17 @ 21:19:04
URL: http://soufeeyah.blogg.se/
Du heter? Anonym

Hoppas du blir bättre :D Lycka till i morgon ;D tiih <3

2008-09-17 @ 22:59:43

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0