komplimangernas dag

Blogg blogg kära blogg :)
Hejsan svejsan!
Denna veckan har verkligen gått fort, redan torsdag kväll!
Imorgon väntar mig en heldag på salongen, 10-18 :)
Just nu känner jag mig inte så jätte taggad faktiskt, kanske för att jag sitter
och skriver på sängkanten och de höstiga vädret får mig att vilja krypa ner under täcket
och ligga där under tills jag inte orkar mer haha
Men efter min "galet långa" arbets dag imorgon ska jag och Mikael på bio
Arn på bergakungen vid 21 blir perfekt för mig :D Hoppas den är lika bra som ettan!

Nästa vecka på tisdag är de dags för skolkort, Yippie , eller vad säger man?
SISTA SKOLKORTET NÅGONSIN, är de bra eller dåligt?
får nog sova på den saken ..
Skolan är som jag nämnt tidigare i full gång, vi har dragit igång med projektet lite smått
och jag har nog bestämt mig för vad jag vill göra! så himla skönt!
Nu krävs de mycket planering och minst lika mycket energi så blir de säkert ett kanon jobb! :)
Igår hade vi vårat första kundpass i skolan med Ingela (våran nya lärare)
de kändes verkligen jätte bra och jag har fått en ny stamkund, vilket avslutade de hela helt perfekt!
Jag var dock hemma vid halv 8 , precis lagom att få i sig lite mat innan idol
Den nya juryn gick hem hos mig, vad tycker ni? :)

Nu missade jag dock dagens sändning, men de går att ta igen på annat håll :)

Körkortet känns så himla långt borta men man blir så himla pushad nu när kompisarna
i klassen får körkort en efter en ..
nu saknar jag bara motivationen så ska ni se att lilla Lina också får körkort en vacker dag!
18 om 106 dagar!!


Både igår och idag spenderade jag min eftermiddag/kväll i stan
de blev att jag köpte den söta regnkappan på Carlings :D

Tjejerna som jobbar där har varit så himla trevliga och sociala varje gång jag varit där,
Så har dom ball stil med, den ena sjukt ball vilket är ett plus i mina ögon ;)
Men så idag var jag och hanna inne på Hm som vanligt, gick där i lugn och ro och kollade kläder
när någon plötsligt säger, "gud va fin du är i jackan! blev ju jätte bra de där"
jag kan inte placera rösten men när jag vänder mig om står Carlings tjejen där :D
hon kollade ifall jag gjort så med jackan som vi snackade om och tyckte de blev skit bra
så himla glad blev jag, hon kände igen mig!
kände mig faktiskt lite speciell, vid sånna tillfällen får man väl de? :D

Och idag på espresso house, lurade dit Mikael haha
nya frissen blev poppis snabbt :D©
så utbrister tjejen i kassan: "GUD VA FRÄCK DU ÄR I HÅRET! jätte fint!"
 jag blir aningen generad/chockad men ler stort och säger TACK :D
Sedan säger hon: " jag ska nämligen till frisören och de här gav mig verkligen inspiration"
Sånt kan verkligen göra ens dag!
med de i bagaget ska jag krypa ner under mitt mysiga täcke, de saknar mig!
Sov gott nu alla godingar <3

Kommentarer
Du heter? Johanna

Men galet fin bild!

2008-09-04 @ 23:19:46
URL: http://lalai.blogg.se/
Du heter? Benji :)

haha, fan va coolt ändå. Lite random folk bara ger dig hur goa komplimanger som helst!

Underbart :)

Riktig fin på bilden där med ;)

2008-09-05 @ 01:24:25

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0