sorgligt

Gokväll bloggen :)
sitter här och kollar på idol, och jag kan ju inte mer än börja undra vad folk tänker med?
Tänker dom ens överhuvudtaget?
nu kanske inte jag ska sitta här och tro at jag är nånting
 med tanke på att jag fick min senast inspelade låt idag (A)
Men vad tänker dom när dom kommer in, ställer sig inför jury och svenska folket och sjunger
så visar de sig att dom är tondöva?  helt tondöva alltså. inte lite utan MYCKET!!
Hör man inte sånt själv?
vad fan får dom de förtroendet ifrån?
är det nån döv idiot som intalar dom att dom kan sjunga eller?   herregud . sorgligt
Men sen mitt i allt detta sorgliga, kommer sånna där klockrena människor som verkligen
KAN sjunga och man bara smälter, sitter här och ryser . Mmh
Erik Ljung sjung mig till fall, de är en sak som är säker. Heja honom! :) och heja Anna!
båda två ifrån Karlstad :)

Idag kära bloggläsare, har lilla Lina varit hemma hela dagen, sjukis ..
de blir väl så när skolan böjar för nästan halva klassen är sjuka
själv har jag lyckats dra på mig feber, halsont, huvudvärk och illamående till och från
mys va?     eller inte..
Men imorgon kan/vill jag inte vara hemma, vi ska på Röhska museeum
och jobba lite med våran kultur och stilhistoria, de är faktiskt kul!
sen slutar vi 11 så jag överlever :D
jag får trycka i mig tabletter på morgonen ha med mig vattenflaska så är de ingen big deal :)
Ska fika med min älsklings hanna efteråt också.
Men får nog ta och köpa fika påvägen och fika hos mig för min vovve måste ut :)

Jag har nämnt de innan men jag stör mig fortfarande på att folk förändras så jävla mycket
kompisar alltså, att vissa vänskaper bara dör ut ..
Men jag tror inte jag ska bry mig så mycket om de i fortsättningen
Jag har en liten plan, men den tänker jag inte avslöja här och nu
men hur som helst, de var ju kul så länge de varade, alla döda vänskaper!     R.I.P

Nu är jag hungrig igen på tal om ingenting, fast jag är inte sugen på mat för de?
knepigt att vara sjuk tycker jag ..
men de är ingen världslig sak

Nu tänkte jag ta och lägga mig tror jag, spendera ytterligare några minuter på msn kanske
sedan krypa ner under täcket (för där har jag inte alls legat hela dagen) haha
Hoppas morgondagen blir lika bra som jag hoppas :)
Pusskram ses på stan ;)

Kommentarer
Du heter? MacVonE

Krya på dig hjärtat <3

2008-09-11 @ 00:17:07
Du heter? Johanna

sv; Nej jag betalade ingenting.



Krya på dig! :]

2008-09-11 @ 00:58:36
URL: http://lalai.blogg.se/
Du heter? Flizan

Ja ser dej rätt ofta i stan :O Hoppas du mår bra nu, nu när jag blivit sjuker >.< haha Men ja kan inte stanna hemma från skolan, missar för mycket då ju, Buhuu! :(

2008-09-16 @ 18:06:08

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0