Mysdag

Hej bloggen!
Fy det är redan kväll, har inte gjort nånting idag men ändå har dagen gått fort
Tiden gick fort när Micke var här, för helt plötsligt var han tvungen att åka ..
Jag har iaf en myshund som jag snart skall krypa ner i sängen hos
så jag klarar mig fastän Mikael åkt :)
När jag vaknade imorse så regnade det? Var det inte det jag skrev igår?
Bara för att jag gav en hyllning till det sköna vädret så blev det dåligt idag ..
Så om jag ger en hyllning till det dåliga vädret som vart idag, blir det bra då?
Det gjorde ingenting att det regnade imorse när jag vaknade vi 8 tiden
För jag vände bara på mig och sov till typ 10 sedan duschade jag, åt frukost
gick en minisväng med vovven (hon gillar inte heller regn)
Sedan kröp vi ner under mammas goa täckte och kollade på en film!

Jag fick gjort en himla god Milkshake variant idag med
Tog jordgubbsglass, frysta hallon och mjölk, pytte lite vaniljsocker med
Den blev faktiskt helt okej. Men jag måste erkänna att smoothie är godare!

Imorgon skall jag luncha med Mikael, nånstans i stan :) Vi kan som vanligt inte bestämma oss
Han jobbar bara halva dagen imorgon eftersom det snart är långledigt!
Det skall bli mys, så imorgon ställer jag nog klockan på 9
eftersom vovven skall ha både morgon och lunch promenad innan jag går till bussen
eller går och går, det blir en stress marsch som vanligt haha
Nu tänkte jag avsluta!
Kolla gärna min bilddagbok, ligger lite ullareds bilder där :)
Puss





Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0