Of we go, till skåne! :D

Åh härliga väder! visst blir man bara helt glad av solen?
Det är en sådan där energikälla, en glädjekälla och en värmekälla!
som om ni inte visste allt detta om solen redan, haha. Jag har iaf precis landat på Tjörn
Fast här skall vi inte stanna länge, Lite synd för jag gillar att vara här
men jag skall ut på andra äventyr denna helgen! vi skall hela vägen ner till Skåne
Jag micke emanuel Benjamin och , ja det var alla för denna gången ..
Det var nån som inte kunde, bla världens bästa Benji .. och nån som inte var sugen osv
Men man kan inte vara med på alla äventyr alltid!
Gud, jag skriver bara massa trams ju. Skåne kan jag skriva några rader om
Ifall nån råkar undra vad jag för allt i världen skall göra där nere under en helg.
Jo, vi skall åka ner till Mikaels pappas sambos mammas hus.
Haha shit, knappt så at jag har fattat det där. Men läs det två tre ggr så hänger ni med ;)
Ähm, ett tvåvåningshus vid kusten, nästan vid Båstad.
Eftersom det skall vara kanonväder tänkte vi grilla, dricka och hadet allmänt gött
Imorgon har jag och Emanuel planerat att sola. Eman skall sola sig rosa
och jag planerar att sola mig röd! det är redan bestämt. Annars tar vi nog helgen som den kommer
Skall bli skönt!
Jag har lite sådär dåligt samvete för den här helgen ändå .. ALLT GODIS!
Jag fick godis i ett ägg av Micke imorse, och av mamma och pappa.
Men det tänker jag nog inte äta så mycket av, haha
Sedan fick jag precis ett jätte gulligt litet påskägg av Mikaels mamma :)
Det tar jag med mig till skåne, de andra har jag lämnat hemma.
Men sen så blir jag ju opererad på ondag och efter det ligger ju träningen på noll ..  Inte bra ..
Men nu börjar det dra ihop sig här!
får väl hjälpa min micke med det sista, sen drar vi härirån
Ha det fint allihopa, Glad påsk på er
Puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0