I'm getting there

Hej igen :) Go kväll denna gången om jag nu skall vara helt korrekt!
Måste det göra ont i magen att sitta vid datorn just?
Jag är SÅ trött på att ligga i sängen .. Vare sig det är min eller mammas
men jag hittar lixom inget bra sätt att sitta på här vid skrivbordet
Får nog leta efter en lämplig datorplats imorgon, har ju inget för mig ändå :)
Har fått mitt sjukintyg nu, från kirurgen. Himla trevlig kille, fint namn hade han också
Kan ni gissa vad han hette?  Det började på M och slutade med ikael
Snacka om att jag är uttråkad. Jag har massa grejer jag ska göra så fort jag blir frisk!
För det första skall jag duscha, jävlar vad jag skall duscha, den längsta duschen nånsin
Kanske skall duscha en hel dag? För vet ni hur svårt och oskönt det är att duscha
när man inte får duscha magen? Alltså det skall komma så lite vatten som möjligt på magen
man får slingra duschen runt ryggen för att byta arm. Luta huvudet så mycket bakåt som det går
(tills man får ont i magen och det inte går mer) för att det inte skall komma vatten på förbanden
Så skall jag duscha i en evighet sen eller ska jag?
Jag skall även träna, ut och gå med stavarna, powerwalk, springa, göra sit-ups, you name it..
Jag skall sätta mig upp normalt i sängen! Inte lägga mig på sidan för att sedan trycka mig upp med armen
Jag skall skratta som fan (förstår ni att det gör ont att skratta?) Jag är alltså dödsdömd ..
Vi kollade på en komedi i lördags, det var .. hemskt.. Mamma och Mikael skrattade till slut åt mig
för att jag inte kunde skratta. Och om jag väl gjorde det så sa jag aj mellan skratten
Gråta skall jag med göra , och hosta, nysa, skrika, SJUNGA, hoppa, studsa, dansa,festa, äta massa god mat utan att oroa mig! strunta i alla mediciner, Jag skall rockaloss som fan, gud jag skulle kunna hålla på en evighet

kort sagt. Jag längar tills jag är frisk!
Nu är mitt te uppdrucket och det är dags att krypa ner i sängen
Imorgon åker pappa till sthlm, taskigt kanske men det skall bli SÅ skönt!
Älsklingen kommer imorgon efter jobbet med :)
Nästa vecka har jag och min micke mitt hus för oss själva i 6 dagar!
vi ska laga massa god mat, mysa en hel del och vi avslutar veckan med våran ettårsdag!
It's unbelivable I know. Men så himla bäst!
Mer om det tar vi sen! Nu skall jag ta smärtstillande och sova hela natten lång
Puss och kram

Kommentarer
Du heter? Mikael

Grymt kommer det bli <3

btw nice med ett årsdag (inte alls särskrivet)

2009-04-22 @ 07:20:04
Du heter? Lina

ÅÅÅÅÅÅÅH det var fan mamma som sa att de stavades så!!!!!! jag frågade :(

2009-04-22 @ 11:42:41
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0