I'm alive

Shit, det var 6 dagar sen jag skrev. Inte undra på att jag saknar det
Men skall jag vara ärlig så var det första dagen igår som jag satt vid datorn
Som jag orkade. och då hade jag så mycket att "fixa" så jag orkade aldrig blogga.
Kan nämligen inte sitta rakt på en stol i en längre tid utan måste sträcka på mig
och lägga mig i sängen så magen får vila.

Jag vill berätta om allting, precis allting men då lär det bli en hel bok och det har vi inte tid med!
Bestämmer jag mig för att , njae jag skriver en kort variant, så vet vi allihopa att den där
korta varianten inte blir nått vidare kort. Eftersom det är jag som skriver.
Jag har redan fått berätta min historia ett ex antal gånger så jag kan den nu
Men jag tror ändå det blir bäst om jag tar lite då och då.
Sedan kan ni, dom som nu vill veta, gå in på min bilddagbok för igår lyckades jag med en uppdatering
Några härliga bilder på alla de fina blommor jag fått och några mindre härliga bilder
på hur min mage nu ser ut. Som tur är har jag förband över de 4 snitt/hålen jag har i magen
så jag slipper se hur äckligt det verkligen ser ut.

Vet ni vad, jag tror sjukhuset ringde mig förut. Dom skulle ringa i början av veckan
nummret var skyddat och självklart missade jag de.
Jag var på nedevåningen och mobilen låg där uppe.
Jag kan knappt gå så springa är lixom ingen idé. Hoppas dom ringer tillbaka idag!
Vill höra vad dom har att säga och dom vill veta så allting funkar fint
Det har faktiskt fukat bra! Det har varit riktigt jävla jobbigt och gjort fruktansvärt ont
Jag kan säga såhär, att operera bort gallblåsan är ingen jag vill göra igen!
In fact så vägrar jag operera magen igen! Det bestämde jag mig för igårkväll då jag inte kunde somna.
Men jag har ätit 4 olika sorters smärtstillande vare 6:e och var 8:e timme så det har funkat hyffsat
Det har hållt sig jämnt lixom. Sen har jag fått så himla många fina blommor, presenter, folk har ringt
sms:at , bilddagboken, bloggen ÖVERALLT. Det betyder så mycket!
Man blir så himla glad av sånt! :)   tack tack tack.
Måste berätta en sak som inte alls har med magen att göra .. kan inte hålla det för mig själv
Igår kom Sandra och med sig hade hon min studentmössa!  SÅ JÄVLA FIN
Det var verligen blandade känslor där kan jag säga. Men den var oerhört snygg vill jag lova!
Snart smäller det brudar och då är jag frisk frisk frisk!
Usch, nu blev det jobbigt igen. Får lämna datorn och bege mig till sängen
Sex and the city väntar :)
Ha det bra
puss på er



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0