bra väder, dålig blogg?

Det är alltid härlig med bra väder ute men tyvärr blir bloggen lidande då.
Eller, ni kanske inte lider så mycket? Kanske skönt att få en liten paus
från mina tankar och konstiga ideér. På tal om idé har jag kommit på en bra
Jag skall göra en liten kul grej snart för Mikaels del. Men kan inget avslöja
För han kikar allt in på min blogg när han sitter på jobbet.
Han lär ju märka de sen när vi ses i vilket fall som helst men än får han inget veta!
Farmor och farfar har varit här hela dagen. Ganska trevligt faktiskt :)
Idag var dom på bra humör, speciellt farmor och det är alltid skönt.
Har suttit ute i solen med henne och pratat om både det ena och det tredje.
Har haft en liten miniklass med en henne, en såkallad facial. Gick riktigt bra!
Men vi provade bara handsettet som är helt lovely, hon föll pladask och pratade om resten!
Hon fick såklart ett litet varuprov med sig och skall kanske ha en klass i framtiden.
Förövrigt var jag riktigt trött igår! Jag förstår inte riktigt vad det är med mig
trotts att jag inte går i skolan så blir jag trött vid 22-23tiden,går och lägger mig och vaknar 8-9.
Det har ju aldrig hänt innan! Det är sånna tider man vill ha när man tex går i skolan.
Men Lina, hon har sånna tider när hon är ledig!
Är väldigt sugen på saft. Skall nog kila ner och ta mig ett glas hihi.
Skall lägga in bilder på Fliza med, min vovve. Det har jag sagt typ 3ggr att jag skall göra.
Men håll ut för nu kommer dom :)
Ha det gött så länge ♥


Kommentarer
Du heter? Mikael

Facial med farmor. Kinky ;)

2009-08-19 @ 07:04:39
Du heter? Lina

hhaha sluta! jag kan inte hjälpa att det heter så! USCH :D

2009-08-19 @ 12:45:54
URL: http://energetic.blogg.se/
Du heter? Mikael

:D

2009-08-19 @ 14:38:02

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0