det löser sig

Alltså, planera är ju inte riktigt min starka sida. Ni som känner mig vet
och när jag väl planer åch gör upp en plan för mig själv, som den förut
ni vet att jag skulle duscha och hej å hå. Så håller jag inte den planen.
Ganska kasst tänker ni men det ordnar sig alltid i slutändan ändå :)
Jag hjälpte till med maten, vilket gjorde att jag duschade efter maten.
Jag glömde totalt bort kameran så bilderna på vovven kommer imon.
För nu kommer Sandra hit alldeles strax och så sätter vi igång filmen.
Fixar säkert lite popcorn och dricka först sen blir det en film jag kommer älska
Jag känner det på mig redan nu. En shopaholics bekännelser!
Har faktiskt precis läst ut boken. Helt okej men filmen kommer slå allt.
Så nu skall jag ta och kila så jag inte sitter här när Sandra kommer
Hoppas ni får en toppenkväll. Jag äter lite popcorn för er med ♥


Kommentarer
Du heter? Mikael

Minns inte att du sa att ni kollade på den :) var den bra?

2009-08-17 @ 08:07:01

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0