en sjuk tanke

Igår när jag inte kunde somna låg jag och tänkte på nått sjukt.
Ni vet sånt som händer på film när dom på ovanvåningen har sex
att sängen dom ligger i går igenom golvet en våning med ett brak!
Jag såg verkligen det framför mig igårkväll. Det angår inte alla kanske
men dom som bor ovanför oss, vilka det nu är, har ingen aning
mste haft det lite extra mysigt igår. Annars har jag bara hört allting i syne
Så med alla dessa "mysiga" ljud fick jag fram den här klassiska scenen i tankarna!
Ville bara få det ur mig. Mikael var inte så intresserad när jag berättade det igår när han sov..
Förövrigt är det ju strålande väder idag, såklart när Mikael börjar jobba, mohaha
för mig är det en vecka till som gäller. Men jag har lite grejer att jobba med ändå :)
Nu såhär efter frukosten skall jag faktiskt ta min cykel och cykla hem.
Det är inte jätte kul att sitta här i lägenheten och uggla. Så jag skall uggla hemma istället
nej men jag måste faktiskt jobba lite. Och fixa lite här och där!
Vi hörs nog sen igen , puss ♥

Kommentarer
Du heter? Povel

Hahah, vad schöön du är Lina! Tror att nästa gång de sätter igång så brakar de igenom med sängen och du får se mer exakt vad som pågår ;)

2009-08-05 @ 11:47:26
URL: http://psgveckor.blogg.se/
Du heter? Emma

Tack! Ska sitta i skuggan på balkongen och dricka typ 10 liter te:)



hoppas du får en bra dag iaf!

2009-08-05 @ 11:59:57
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Du heter? Anonym

hehe,okej =)

2009-08-05 @ 15:24:12
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0