en snabbis

Usch det är riktigt busväder ute som man kallar det.
Sitter här igen och väntar på att klockan skall gå så jag kan gå..
Skall återigen gå till bussen hihi. Fast nu skall jag in till stan
Eller skall ju till Sandras salong och göra slingor, hon skall bli lite mörkare.
Skall bli kul! Sedan skall hon klippa mig. Vi vet inte hur det slutar
Har ju som sagt ingen klar bild i skallen på hur jag faktiskt vill ha det.
så vi gör väl som vi brukar, klipper lite, kollar och klipper lite till :)
Har fått i mig lite mat med. Gjorde havregrynsgröt och åt till lunch
Jag kunde helt enkelt inte bestämma mig för vad jag skulle hitta på
och vi äter säkert sen ändå för detta klarar jag mig inte på hela daggen.
Äsch jag tar nog en tidigare buss. Då blir Sandra gladis :)
Puss


Kommentarer
Du heter? H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* tack så jättemkt ;D

2009-08-15 @ 17:49:05
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0