här händer det grejer!

Sådär nu har jag fått lite mat i min lilla mage också, inte fel :)
Det blev havregrynsgröt med linfrön i, lite socker och mjölk.
Jag ska klä på mig nått vettigare än pyjamasshorts tänkte jag
sedan gå en liten sväng med vovven, se hur det funkar denna gången,
sätta mig på cykeln och cykla till lägenheten, fixa mig lite, cykla ner till torget,
handla lite mat och sist men inte minst köpa dom snyggsnygga skorna!
Det blev inget besök på banken för min del, jag rakade benen istället haha.
Jag var inte sugen på att stressa och sådär så jag duschade i lugn och ro.
Kanske tar en sväng ner imorgon istället!
Nej nu får det hända lite saker tycker jag, skall komma på nån god middag med :)
Det kan jag fundera på medans jag cykla eller så. Ha en bra dag ♥


Kommentarer
Du heter? Sofia

sicka jävla skor :D nice nice nice :D

2009-08-26 @ 17:54:41
URL: http://synchroskater.blogg.se/
Du heter? Karrow

Åh, vilka fräsiga skor! :D



Svar:

Tack, mår dock inte bättre än :/

Hehe, tackartackar, ska utöka "samlingen" någon dag XD

2009-08-28 @ 08:06:36
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0