härligt värre

Blir hämtad nere på Hemköp om 5min. Sen drar vi ut med båten!
Mamma ringde och halvväckte mig. Det skall bli så skönt, kolla bara vädret!
Så jag slängde nyss i mig en hönömacka. gottigott
Mikael har bara onyttigt bröd i lägenheten för tillfället.
Det smakar ju himla gott men jag vill gärna äta lite mörkare bröd med frön osv :)
Nu är det alltså dags att slänga på sig kläder, shorts och nån t-shirt
på med pjucksen sen går jag ner till Hemköp helt enkelt. Sounds good va?
Måste packa ihop lite kläder och slänga ner i väskan. Vill ha dom hemma :)
Men ni allihopa får ha en skön fredag. Det skall jag ha ♥



Kommentarer
Du heter? Mikael

<3

2009-08-14 @ 12:42:29
Du heter? Nadja

Tack. =) Allt bra? =)

2009-08-14 @ 17:51:19
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Du heter? Joakim Berg

Hej gå gärna in och rösta på veckans blogg på min sida:) och hjälp mig växa ännu mer har just nu 3500 ca om dagen, Du får gärna också lägga till mig på bloglovin så lägger jag till dig om du lagt till mig:)

ha annars en jätte bra dag kram jocke

2009-08-17 @ 03:40:07
URL: http://jockiboi.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0