Katastrof

Herregud, i all hast har jag helt enkelt inte hunnit blogga idag!
Katastrof om in frågar mig. Men ni söta läsare har väl ändå överlevt?
Jag har haft ett späckat schema redan från imorse då jag vaknade.
Vaknade strax innan 10 och hade ont i huvudet.. Inte kul
Men efter lite frukost med mamma och pappa (det var 100 årsen vi åt tillsammans)
så kändes det lite bättre. Fick i mig två panodil sen var jag fit for fight.
Vi åkte till Farmor och Farfar för där skulle jag ju klippa farmor.
Eller rättare sagt, mina päron släppte av mig där så jag gick dit själv med vovven
Sen efter en stund kom mina päron igen och vi fikade! Så himla gott.
Farmor är bäst på att baka och laga mat! När jag var liten kom jag på en gång
att farmor & farfar måste varit kockar i sina förra liv. Det bara måste vara så!
Hur som helst. När vi kom hem igen övningskörde jag med mamma en sväng
Fick betalat teorin och allting på körskolan så imon tar jag min första teorilektion!
Lite pirrigt men det skall faktiskt bli kul. Det är väl bra tecken?
Sedan fick jag äntligen köpt kavaj och kavajkjol till mitt nya jobb som hudvårdskonsult :)
Såg riktigt stilig ut. Kort kommer säkert nån gång i framtiden.
Känner mig inte riktigt bekväm i sånna stiliga kläder än, men det kommer.
Nu väntar jag på att Mikael skall komma hit så jag får pussa på honom lite
sedan skall vi äta grillad fläskfilé och potatispaj. Hur gott låter inte de?
Under tiden medans jag väntar skall jag dunka lite musik. ♥


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0