Kläder,skor & HM HOME

Oh no! Vad händer utanför fönstret? Det har ju inte regnat på hela dagen
men det är klart världens skitväder skall dra igång nu!
Eftersom jag snart skall bege mig ut och ner till busshållplatsen.
Blir så irriterad. Jag har hittat massa fina kläder och skor btw!
Men psst, säg ingenting till Mikael än .. :)
Jag har precis klickat hem HM's HOME katalog. Har velat ha den länge
så nu äntligen fick jag tummen ur. Har hittat så fina kuddar där till soffan
i Mikaels lägenhet alltså. Det är kul att kolla på "hem saker"
Jag hade velat inreda lägenheten från topp till tå om jag fått bestämma
Jag kan inte klaga på att jag inte fått göra det men vi har hjälpts åt.
och thank god för att vi är så grymma, kommer bra överrens och gillar samma saker
Det hade kunnat bli riktiga fighter annars, trust me!

Jag har ingen lust alls att kliva i min jobbdresscode idag :(
Jag hade velat ta på mig en stor gosig kofta, leggins och mina snygga skor
ett paraply och sen bege mig till bussen. Inte kavaj,kavajkjol och pumps.
Helst av allt skulle jag vilja mysa framför en film med en kopp te och en pojkvän.
Duntofflor kanske och en rykande varm kanelbulle. Hade inte det varit nått?
Usch, jag får sluta kolla ut genom fönstret! Fylls ju bara med ångest.
Nej, lite mat i magen så blir nog allting bra! Ciao ♥

Kommentarer
Du heter? Mikael

Pojkvän :)

2009-08-31 @ 21:30:48
Du heter? Mikael

Pojkvän :)

2009-08-31 @ 21:31:42
Du heter? Lina

Den bästa pojkvännen på jorden alltså, MIN pojkvän! <3

2009-08-31 @ 22:27:46
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0