Mina ideér!

Det blev helt klart en lyckad överraskning för Mikael förut! :)
Jag tog bussen in till centralen, köpte scones på Espresso House
tog orange express mot Mölndal och satt där helt söt när Mikael klev på :D
Han hade sina aningar men han trodde inte att jag skulle åka hemifrån
bara för att kunna ta orange och åka med honom hem.
Så jag fick minst tusen pussar, sen fikade vi på bussen med scones :)
Ibland får jag helt enkelt bra ideér! Undrar själv hur jag kommer på allt!
De kanske skall tilläggas att denna färden tog mig h och 6min, bara för sakens skull.
Vi åkte hem till lägenheten då eftersom bussens sista stop är här.
Sen fick vi handlat lite och lagat världens godaste mat!
Min idé det med haha. Flygande Jakob som blev kanongod :) De lyckades vi med!
Så proppmätta kollade vi på tv en sväng och nu sitter jag här nyduschad
And guess what, jag borstade tänderna i duschen. Lovely!
Slänger med en bild med mat från Mikaels tallrik, jag hade redan huggt in
så min tallrik såg lite mer geggig ut kan man väl säga. Nu skall Mixke snart sova
jag börjar ju med bli trött vid denna tiden tydligen så lika bra att lägga sig.
Skall ju på "frukost" möte eller fikamöte kan vi kalla det, med chefen från salongen imon.
Skall bli kul men framförallt intressant! Skönt att få veta lite om sin framtid :)
Sov nu gott allihopa ♥



Kommentarer
Du heter? Mikael

6 min var en snabb resa ;)

2009-08-19 @ 07:06:16
Du heter? Mixke

Bäst dag förövrig <3

2009-08-19 @ 07:07:15
Du heter? Lina

men 1h och 6min skall det ju stå pucko :D

alltid bäst dagar med dig mitt hjärta! <3

2009-08-19 @ 12:47:00
URL: http://energetic.blogg.se/
Du heter? Mikael

Ser så sjukt gott ut va? :D

2009-08-19 @ 14:38:56
Du heter? Lina

men alltså, missade du en sak igår?

DET VAR SJUKT GOTT :D

2009-08-19 @ 16:32:47
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0