rain rain go away ..

Rain rain go away, come again another day (8)
Det var faktiskt den första låttexten som ploppade upp när jag vaknade.
Men det gjorde inget att det regnade idag. Jag låg kvar i sängen och myste :)
Nu står iaf gröten på spisen och kokar för fullt. Nyttigt frukost med andra ord!
Förövrigt vet jag inte riktigt hur dagen kommer se ut. Vi blev lite låsta pga av ett paket
ett paket som en firma skall komma och hämta åt Mikael.
Dom kommer nån gång mellan 15-18, så jo, våran dag blev låst!
Men vi skall äta frukost nu, hämta en grej hos mig sen ringa och kolla om man kan ändra tiden
Det löser sig nog. Annars får vi väl sitta här och uggla idag :)
Ha det gött, puss


Kommentarer
Du heter? Skönhetsbloggen!

Regn kan ju vara väldigt mysigt också. :)

2009-08-03 @ 12:51:40
URL: http://strawberriness.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0