Redig tjej!

Idag kan jag helt klart kalla mig själv duktig! :) Utan att ljuga alltså.
Jag tog mig en raskpromenad hem från lägenheten imorse.
Det är en promenix som tar ca 30min. Ganska bra idé av mig va?
Så jag åt precis frukost i lugn och ro med mamma och pappa.
Teorikursen igår då. Det var faktiskt kul! Lite långt in emellan men ändå kul.
Skall ju inte skryta då men jag var den som svarade på mest frågor, haha
Skall antagligen köra en lång sväng idag med mammsen och pappsen.
Följer med dom och handlar lite. I nån speciell affär med konstiga saker .. (?)
Fråga mig inte vad den heter för det har jag faktiskt ingen aning om.
Sedan skall pappa följa med till lägenheten och hjälpa till lite.
Micke har ju köpt en skit snygg takfläkt med spotlights och hela köret
den skall sättas upp. Samt en lampa i hallen, draperi och laga tvättmaskinen!
Pjuh. Då följer jag med. Sen skall jag vara med Micke eftersom han åker imon.
Lämnar mig för att åka till Malmö, överger mig hela helgen (ironi älskling :D)
Så ser väl min dag ut ungefär. Sandra frågade om jag ville med på Liseberg.
Men har man inte mycket pengar just denna tiden av månaden och skall ta farväl
så följer man inte med på Liseberg va? Fastän jag vill. Men det passar inte idag.
Eller är jag tråkig som inte följer med? Jag måste spara de sista pengarna haha.
Får tänka på saken. Skall hur som helst hoppa in i duschen nu
Ha en bra dag, puss


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0