så pinsam!

Det har varit en skön helg denna helgen, men trotts det är jag trött?
Redan. Jag har helt enkelt skapat mig konstiga sovtider.
Ganska normalt att lägga sig vid 22tiden tycker väl många men ändå.
Jag skall ju inte upp förrän vid 9tiden imorgon.
Det är Mikaels "fel" att jag har så bra sovtider nu haha.
Om man nu kan kalla det fel. En vacker dag kommer jag nog att tacka honom!
Det är ju hur som helst inget fel i att lägga sig vid 23 och vakna vid 8.
Nog om det. För er som inte riktigt hängt med i min värld de senaste
kan jag ju uppdatera er om att i helgen har jag varit "barnvakt".
Det gick så himla fort allihopa, dom hann ju knappt komma innan dom åkte.
Så är det varje gång man är med dom! Nån typisk grej helt enkelt.
Vi kollade bla på Linas kvällsbok igår och herregud vad pinsam den är!
Det är ju inte klokt. Men samtidigt är den så söt.
Men man skäms lixom åt henne när man sitter och kollar på den.
Hur jobbigt som helst verkligen, man känner sig så obekväm.
Efter den pinsamma filmen kollade på mysiga Mamma Mia! Den gör mig så glad.
Vi satt och sjung med i varenda låt så det var nog tur att vi var ensamma hemma :)
Detta får räcka sålänge, min skrivinspiration tog slut för stunden.
Skall läsa lite andra bloggar, så blir det kanske lite flera rader sen ♥



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0