världens största godispåse!

Rediga flickan är det som sitter och bloggar framför datorn just nu.
Herregud, jag är så stolt över mig själv! Känner mig riktigt nöjd
Imorse när jag vaknade vid halv 10 tiden låg jag kvar ett tag och gosade.
Sedan var det dags att hoppa ur sängen och hoppa i träningskläderna
jag tog med mig vovven och gick en rask promenad på 45min. Så skönt!
Efter det blev det frukost och inte vilken som helst utan en nyttigt en haha
På med tröjan, hörlurarna och iväg på cykeln. Det skulle ju handlas lite!
Så jag cyklade hela vägen ner till godishuset (skall berätta vad jag handlade till)
Men det hade inte öppnat än .. så jag cyklade till Hemköp och kilade in.
Ut kommer jag med en godispåse full med massa rosa godis! Hur fint som helst
73spänn fick jag betala för det lilla kalaset. Som tur är är inte allting till mig :)
Jag skall dela det med ca 12stycken andra ikväll, på utbildningen.
Men det kändes lite sådär att ha motionerat helt hurtigt hela morgonen,
storma in på Hemköp och komma ut med den största godispåsen i hela världen!
Fast samtidigt kändes det ganska bra, godisgris som jag är haha.
När jag kom hem gjorde jag lite sit-ups med, sen dog jag på mattan ..
Nu är det dags för mig att hoppa in i duschen sedan skall jag kolla på SATC-the movie :)
Konstigt nog så vill inte Mikael se den igen .. Förstår inte riktigt varför?
Så jag får kolla på den ensam. Ha en go dag, hörs säkert sen igen ♥



Kommentarer
Du heter? Johanna

Fan vad duktig du är Lina! :)

2009-08-24 @ 18:54:08
URL: http://johannamathilda.blogg.se/
Du heter? Dilaan D

sv; haah aa elelr hur. det är roligt att skapa grejer . ^^ :D Så hur har din dag varit? kram!

2009-08-25 @ 19:48:36
URL: http://dilaanisme.blogspot.com
Du heter? Johanna

sv; TACK! så jävla glad alltså, går inte att beskriva hur skönt det är!



Jaa, men jag hänger med dig på måndag. :)

2009-08-25 @ 20:55:33
URL: http://johannamathilda.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0