Finare väder där än här

Det blev några mysiga dagar på Tjörn skall ni vet :)
Vädret är mycket finare där än här, här är det ju slask.
Hur som helst sitter jag med nytonat hår i soffan, känns bra.
En toning var precis vad mitt hår och jag behövde.
Imorgon är det jobb som gäller, på salongen denna gången.
Jobbade en liten stund på kafét idag, me like it.
Men imorgon har jag kund klockan 10 sedan får vi se.
Efter det är det nyårs middag hos mina föräldrar som gäller,
vi äter alltid fondue dagen innan nyår, typ en tradition.
Det skall bli riktigt gott och mysigt, det längtar jag till.
Så jag hoppas (som vanligt) på en kanondag på jobbet,
för då går tiden snabbt och sedan är det dags för middagen.
Men innan dagen imorgon drar igång skall vi kolla på hipphipp,
jag och Mikael sitter bänkade och redo i soffan.



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0