Ingen snö?

Godmorgon! Sovit som en prinsessa är precis vad jag gjort.
I min alldeles egna säng, vovven kröp upp till mig imorse också.
Då läste jag sms från Mikael som satt på flygplatsen i Malmö
för att ta planet upp till Stockholm, där han befinner sig nu.
Allting var försenat pga snöväder, redan då kom mitt lyckorus.
Jag skrev att jag hoppades på snö utanför mitt fönster också
men somnade sedan om. Läser att han sen kommit fram till Sthlm
och att det är galet med snö! Då studsar jag upp i sängen, glad,
och ser att det regnar ute! Där sprack allting, jag lixom dog.
Ut med hunden skulle jag i vilket fall som helst, i regnet ..
Så nu har jag fått i mig frukost och tänkte röja i mitt rum.
Annars är det teori som står på schemat men först lite julklappar,
har ett par som skall slås in idag med :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0