inglorious bastards

Nu är vi uppe på Tjörn igen, åkte upp igårkväll efter maten.
Vi var sugna på att umgås med tjörnkillarna, så vi såg på film.
Köpte lite godis och gott på vägen sedan såg vi inglorious bastards.
Efter att ha sovit helt galet gott i Mikaels lilla mini säng så käkade vi,
fixade iordning mig lite granna och här sitter jag nu.
Vi skall åka och shoppa lite, antagligen blir det Göteborg.
Känns lite halv onödigt att åka tillbaka till Gbg för att sedan åka hit igen.
Men vill killarna shoppa i Göteborg så följer jag tålmodigt med :)
Jag skall ju in och känna på telefonen htc tattoo i affären,
känns allting bra så beställer jag den. Då blir jag typ pank och lycklig!
Nej pank blir jag inte riktigt, men 3000 spänn är ändå en del pengar.
Ikväll skall vi nog käka på restaurang tillsammans, allihopa alltså.
Vi siktar nog in oss på den goda thairestaurangen, skall bli sååååå gott!
Hoppas ni får en grym dag, det hoppas jag på ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0