Mina megasnygga tofflor

Nu är det dags att göra sig iordning inför sängen förstår ni.
Tänkte krypa ner och mysa under täcket en stund,
har suttit i soffan och frusit. Trotts mina megasnygga tofflor!
Känner mig lite duktig/stolt då jag äntligen fått tummen ur
att fixa så att min mobilräkning hedan efter kommer på e-faktura.
Har sagt till mig själv några gånger att ta tag i de, summan på 24kr
som jag varje gång fått betala pga pappersfakturan är så onödig!
Men nu är det fixat och fakturan är betald, snart är mobilen här.
Den är just nu i Stockholm, thank god att man kan spåra sina paket.
Det betyder att min snygga htc tattoo är här lagom till nyår. As grymt!!

Nu skall jag tvätta bort min make och gosa under täcket ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0