Möte, teori, tattuering, körning

Idag var ingen bra morgon, den har varit konstig, eller jag.
Jag har känt mig konstig, en klump i magen och lite orolig.
Kan inte riktigt sätta fingret på vad så jag har försökt skärpa mig.
Det kan väl inte vara bara för att jag skall på möte idag?
Plugga teori och sedan övningsköra med pappa? Tror inte det.
Boven är nog imorgon. Skall fylla i min tattuering kl 12:00.
Efter det skall jag till körskolan och ha min allra första körlektion.
Det är nog där oron kommer in i bilden.
Det låter som att jag varit helt knäckt hela morgonen, så är det inte.
Ibland kan man vakna och bara känna att allt är allmänt tråkigt, eller hur?
Det var helt enkelt en sådan morgon jag hade idag. En tråkmorgon :)
Men nu är jag på bättre humör och det skall bli skönt med teorin sen,
jag har länge försökt få mig själv att gå ner till körskolan men utan resultat.
Men nu har det dykt upp nått jävlaranamma i mig och det är ju toppen!
Skall gå till bussen om en liten liten stund, sedan är de fullt upp hela dagen.
Hoppas ni får en kanontisdag, det tänker jag ha. Med klumpar i magen eller ej!

Kommentarer
Du heter? Emmelist

ja jag hoppas också vi får lägenheten :D vad ska du göra idag då?

2009-12-08 @ 12:09:14
URL: http://emmelist.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0