Nyttig frukost och beställningar

Vädret är så tråkigt så jag spyr när jag kollar ut, men strunt i det.
Jag sitter i soffan med täcket runt mig, lyssnar på julmusik och äter.
En nyttig frukost blev det för min del idag, bra Lina.
tänkte cykla hem till vovven om en liten stund och gå en sväng.
Annars idag har jag julkort på beställning så det måste göras några.
Skall även lägga en order (produkter) och kanske göra armband?
Ikväll vet jag inte riktigt hur det blir. Kanske blir det träning,
eller nån form av träning får det bli kväll. Det har jag bestämt!
fick nyss ett sms av Mikael att han kanske måste till Stockholm idag.
Inte kul, men åker han idag så är det ju gjort! :)
Vi hörs under dagen


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0