Tjejsnack och festplanering

Snart dags att sova, för krypit ner i sängen har jag redan gjort.
Sitter med datorn i knät och kikar runt på mina favvobloggar.
Har haft en riktigt bra kväll med Johanna, det behövdes!
Tjejsnacket var på så hög nivå så ni anar inte, haha.
Vi planerade lite inför lördagen, då smäller det må ni tro.
Kommer bli en sån toppenkväll med tanke på mina planer.
För er som hänger med så fyller ju lilla jag hela 19 år på söndag,
på lördagen firar jag med kompisarna. En go kväll,
är så trött på tjejmiddag/middag och sedan utgång, it's done lixom.
Så jag har ordnat upp en egen liten kväll för mig och de grymma :)
Mer än så får ni inte veta nu eftersom de flesta läser min blogg
och det är bara 3 stycken som vet vad som verkligen händer.

Imorgon skall jag in till stan och shoppa loss tänkte jag, julklappar.
Är nästan klar faktiskt, ganska skönt. Har Mikaels family kvar.
Men de får vi änna göra tillsammans så det blir kanske på torsdag?
Han kommer förövrigt hem imorgon, förhoppningsvis på eftermiddagen.
Han är faktiskt saknad nu. Det är så tråkigt att lägga sig ensam.
Jag har ingen att berätta alla onödiga grejer jag måste ha sagt för,
det är ingen som säger till mig lite snällt men ändå på skarpen
att vara tyst för att han faktiskt måste sova nu. Saknar de!
Det är faktiskt ganska galet vad snabbt man vänjer sig saker.
Nu är det färdig skrivit för min del, vi hörs imorgon.
Har lite andra planer på gång imorgon också förstår ni, sov gott

Kommentarer
Du heter? LISA

Nu är jag tillbaka! Eller imorgon, hehe. Haft det bra?<3

2009-12-16 @ 19:12:06
URL: http://liisamax.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0