Honey?

- Honey I'm home
Nu hade jag ingen honey att säga så till men hade de funnits en vaken
kotte i mitt hus hade jag antagligen sagt så  :)
Latmaskarna till familj ligger ju och sover. Samt min latmask till pojkvän haha
Nej dom är inga latmaskar. Dom skall ju faktiskt upp vid 6 tiden allihopa och jobba imon
och vet ni vad jag gör då?   SOVER!
och just då när ni tre går upp plus alla andra, sover jag som godast!
ha, in your face!
De kanske är jag som är latmasken i detta fallet? 
jag har lov imorgon. Så mycket lov som man bara kan ha
och de ska bli så himla skönt!
Nä, inte så himla skönt.. De ska bli så JÄVLA skönt så de är inte klokt!
Jag ska kanske till och med planera mitt lov lite grann. Kan bli intressant!
Men till de jag började med .. Jag kom precis hem från Sandra
min kära lilla granne. Vi latade oss, åt popcorn och kollade på The break-up
Den filmen fick mig att inse ett och annat, efter den här helgen
mer kan jag dock inte säga för då blir det de längsta inlägget i världshistorien!
Undra om de finns folk som skriver riktigt rikigt långa blogginlägg?
Antingen måste dom ha ett jätte intressant liv som dom bara måste skriva om
dom gör alltså så mycket på dagarna att de blir ett sånt låååångt inlägg
ELLER så har dom inget liv alls, så dom har tid att skriva sjukt långa inlägg. Vem vet?
Men på tal om The break-up och vad jag insåg så vill jag bara säga:
oroa dig inte älskling, jag kan förklara för dig imorgon :)

Nu är det väl läggdags tror jag
Pratar lite med Sandra på msn. Inte Sandra jag var hos nyss utan den andra ;)
Sen är det läggdags! så nu vet ni vad jag pysslar med!
Sov gott allihopa
imon börjar lovet, wiieho
Puss på  er



Kommentarer
Du heter? Mikael

jag oroar mig inte :D

hoppas du sover så gott nu <3

2009-02-09 @ 08:06:19
Du heter? Lina

haha bra :)

men visste inte om du sett den filmen eller inte

kan ju förklara sen :)

nu sover jag inte! :D

2009-02-09 @ 13:20:19
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0