inte ens värt en rubrik

BLÄ PÅ DIG!
svikare ..  eller nått
Ska sova, skolan börjar tidigt imon ..
en sak undrar jag över
Finns de nån fin, mysig, härlig låt jag kan gilla?
en låt som inte nån person förstör?
en låt man bara kan lyssna på för att den är fin?
Vet ni en, säg till isåfall!
Jag behöver en! so bad
Ska gå ner och hämta min ipod BARA för att hitta en fin bra låt
som inte relaterar till nån eller nått speciellt
och efter de, ska ingen få förstöra den låten!!
punkt slut.
Märks mitt dåliga humör?


Dock vill jag tacka alla underbara för en najs helg
TACK Sandra och Mikael och mamma på ett hörn <3
såklart alla andra med som jag träffat i helgen :)
god natt.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0