lättar på hjärtat

Eller skingrar tankarna? En liten del av varje blir nog ett bra inlägg :)
Hur de än blir så, hej, go kväll, Tja eller vad ni nu föredrar
De har stått still i några dagar här bloggen, tråkigt för er i know
men i själva verket har nog hela jag stått still tror jag.
Alltså sen i torsdags har jag varit väldigt upp och ned
och nu är jag helt sjukt förkyld med (som om magen inte räcker)
Jag har lite feber till och från, sjukt ont i halsen, de är precis som om
någon sandpapprar i min hals .. plus att jag är snuvig
Så jo, de känns ganska tungt just nu med tanke på att jag har ett
ganska viktigt läkarbesök i veckan ..
Men som vanligt visar jag inte så mycket av det där tunga utan
är glada söta Lina som vanligt. De brukar funka bäst så :)

Helgen har varit bra lugn men väldigt mysig
Hade jag varit en liten friskis så hade den varit snäppet bättre
men en seg myshelg med älsklingen var precis det jag behövde!
Vi lagade bla en jätte god middag, kanske till och med kan kalla oss för
mästerkockar, eller vad tror du Mikael?
Vi kollade även på film, melodifestivalen och åt godis :)
Melodifestivalen är ju sämst. Alltså vad har hänt med den egentligen?
Vi kollade för att vi inte hade nånting annat att göra
så hedanefter skall jag alltid ha nått att göra på lördagskvällarna haha

För att hoppa från klagomål till nått positivt tänkte jag berätta en sak för er
Jag satt nämligen idag och kollade på lite vårmode. Lite nya collectioner
Bla från monki, och jag blev helt fast! Hittade massa massa
Jag känner en som kommer spinna loss i den affären ganska snart iaf
Men .. När man kollar vårkläder tänker man ljusa kläder, härliga färger
ni vet de som hör våren till .. När jag hittat 4 grejer jag bara MÅSTE ha
ett par skor, en väska, en tröja och en midjekjol ser jag att allt det jag fallit för är
SVART!  haha så bra gick de Lina.
Men väskan fanns i rött med, så det kanske blir en röd sådan bara för att
ha någon färgklick i min vardag haha . Skämt å sido :)

Usch vad min hals är jobbig :(
Att vara förkyld är verkligen så himla onödigt tycker jag
De är lixom bara blä. Man är inte döds sjuk så man ligger i sängen
utan man är hyffsat pigg men låter förjävligt och snorar ..
och de sämsta av allt, man kan inte sjunga!
inte sola heller för den delen, eller träna!
Så om vi ska dra en slutsatts om att vara förkyld lyder den såhär: IT SUCKS
En sak kan man och de är sova, ja om man tagit nässpray först
så man kan andas genom näsan och om man har halstabletter vatten och
näsdukar bredvid sängen. då kan man faktiskt sova :)
Och det är precis det jag skall göra nu
Så gott natt på er
Hörs i veckan
Puss

Skickar med en bild på en del av mitt nya projekt med håret
Men kom ihåg, man ser inte allt på bilden ..


Kommentarer
Du heter? Anonym

mamma.Om man tittar i trafikboken så kanske man ser lite vårkörning oxå soooomm man bara måste göra eller?

2009-02-23 @ 18:52:47

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0