plopp

Go kväll eller ska jag säga godnatt?
klockan är ju snart 1 så godkväll kändes lite lamt haha
Sitter hur som helst vid Mikaels data vilket betyder att jag är på Tjörn (Mjörn)
Han hämtade mig efter jobbet så åkte vi raka vägen till Robbans pizzeria, gott som fan :D
Men fick ANINGEN dåligt samvete eftersom vi redan ätit pizza i veckan.. Inte bra Lina!
De är inte okej!
Nått annat som är okej eller har varit helt okej är denna dagen
den har varit helt klart grym!
Ikea med mammsen var najs, fast dom hade inte så jätte mycket nytt
Men vi tog en god fika och fick pratat en del
att fika är verkligen bra! De ger så himla mycket har jag kommit på :D
jag fick iaf en ny rullgardin en HEL som funkar!!
en som antagligen inte åker upp igen så fort man dragit ner den..
ett par svarta genomskinliga gardiner, najs najs
och en vit kruka med en härlig grön växt i haha
låter najs va?
Men nu är det dags att krypa till sängs :)
Kanske blir en film till eller så tar vi den en annan dag.
Vad som händer imon återstår att se
sov gott honeys
puss på er

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0