Sverige var det ja!

Hej bloggen :)
Ligger i sängen med massa kuddar under huvudet och kollar runt lite
jag kollar efter en alla hjärtans dag present, men vet inte om de är för mycket?
Har hittat en jätte söt grej, ganska dyr och ganska för mycket tror jag ..
Jag får se. Kan inte skriva här vad det handlar om eftersom Mikael snokar i min blogg
Annars hittar jag nog på nånting annat
alla hjärtans dag är nog lite överskattat ändå :)

Inatt eller imorse klockan 4:00 var jag uppe och tassade
Vaknade av värmeslag, somnade med både mitt och Mikaels täcke
och upptäckte att lampan var tänd.
När jag taassade upp och skulle gå på toa kollade jag ut och såg att VRÄKTE  ner snö
herregud vad det snöade
fortsätter de i den här takten är vi insnöade imon tänkte jag
men när jag vaknade vid halv10 igen insåg jag att de är ju faktiskt Sverige
och Göteborg jag bor i. Här ligger inte snön kvar
näe, för här regnar de!
Jag ska faktiskt inte blogga så mycket mera nu
har lite bråttom, tro de eller ej!
Skall iväg med Sandra en liten stund :)
Ikväll blir de 20års fest hos suss :)
Måste ladda lite, för just nu känner jag mig ganska opepp
Magen är konstig (därför jag är hemma idag)
huvudvärk OCH mensvärk. Kul?

Men ha en fin dag alla godingar
Vi hörs och ses!
Puss och Kram

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0