spring





Gokväll bloggen :)
De första ni ser i detta inlägget är min fina rumpa, like or not?
Min rumpa befinner sig på bilderna i ett par nya jeans jag lyckats sno
faktiskt så snodde jag dom innan mamma skulle slänga dom
Slänga ett par jeans som är helt rätt just nu?
no no no, BIG no där mamma
Så jag tog hand om dom och har förvaltat dom i min garderob ett  tag nu
Vet inte om jag även skall fixa lite slitningar på dom, kanske kommer i framtiden :)
På bilden under har ni min omtalade vårjacka!  De flesta har nog hört mig tjöta om den ..
Den köpte jag och trodde våren skulle bli påskyndad MEN dagen efter jackan är köpt
blir det 10 minus grader!  hur kul var det då?
Så den ligger kvar i sin påse och bara väntar på våren precis som jag!
Bredvid den ligger att par sprillans nya ballerinaskor som jag hittade på rean.
Men dom får allt vänta ett tag till.
Men med tanke på vilken ton mitt blonda hår har så är denna årstiden perfekt
mössan är min bästa vän just nu haha
Mer än såhär orkar jag faktiskt inte skriva, sängen lockar mer än nånsin så
de är lika bra att krypa ner i den och försöka sova :)
Sov gott
Puss

Kommentarer
Du heter? Mikael

sov så gott hjärtat

2009-02-23 @ 22:25:13
Du heter? Lina

Tack söten

jag skall verkligen försöka att sova gott inatt :)

hörs imorgon <3

2009-02-23 @ 22:30:23
URL: http://energetic.blogg.se/
Du heter? Anonym

Hej, jag heter benjamin....Jag fick en känsla av att jag måste kommentera denna bilden. Så jag skriver något då. Jätte bra blogg! Bästa som finns! Fin rumpa! Fina fötter, fina brallor, fin jacka! Sov gott! Puss hej yo tja leen m8 xdxdxdxdxd

2009-02-23 @ 22:31:13
Du heter? Lina

HAHAHA

BÄSTA KOMMENTAREN NÅNSIN JU!

du var inte så dålig på de trotts alls benji :)

sov gott <3

2009-02-23 @ 22:35:06
URL: http://energetic.blogg.se/
Du heter? Johanna

Wow I totaly like your but;) haha det fick mig att fortsätta bläddra neråt;) Och för att tala om BYXORNA! Fasen va snygga, sånna vill jag med ha, helt rätt! Hon har inte ett par till som hon ska slänga eller?? Och nu kommer det bästa, Jackan bordeva svart (Var bara tvungen) haha! SKoja, den var KANON! (L)(L)

2009-02-24 @ 19:53:36
URL: http://johannnajos.blogg.se/
Du heter? Povel

Sjukt snygg jacka! Får hoppas det blir vår så snabbt som möjligt :P

2009-02-26 @ 14:20:33
URL: http://psgveckor.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0